Transport si Retur
Livrarea produselor comandate de la noi se realizeaza
prin curierat, utilizand serviciul DPD,SameDay.
Pentru
serviciul de curierat se percepe o taxa de 19 RON, exceptie facand comenzile de
peste 299 RON, ce beneficiaza de transport gratuit.
Odata
ce au fost preluate, comenzile ajung la destinatar in 1 – 3 zile lucratoare de
la data la care factura a fost emisă și stocurile au fost confirmate în depozit. Plasarea unei comenzi nu
reprezintă rezervarea produsului deoarece unele produse pot suferi avarii
datorită manipulării în depozit.
Termenul maxim de livrare poate ajunge la 30 de
zile în situații
excepționale când produsele nu sunt pe stoc. Dacă în
termenul acesta nu se reușește aducerea pe stoc a
produselor și
onorarea comenzii, aceasta se va anula automat.
Retur produse
Pentru a returna produse te rugam sa urmezi pasii de mai jos:
- 1. Citeste termenii si conditiile aflate mai jos in care se pot returna produsele, trimite o solicitare de retur la adresa elitshopn@gmail.com sau la telefon
0775143010. - 2. Daca ai primit confirmarea ca indeplinesti conditiile de retur te rugam sa trimiti produsele prin intermediul unei firme de curierat fara ramburs la adresa indicata de colegii nostri in raspuns. Daca doresti sa trimitem noi curier sa ridice produsele, costul acestuia va incepe cu 25 lei si poate urca in functie de numarul coletelor, gabaritul acestora si greutatea lor.
- 3. Impacheteaza produsele in asa fel incat sa te asiguri ca ajung intregi la noi, produsele trebuie sa fie in cutiile lor originale iar cutiile infoliate pentru a nu fi deteriorata cutiai la transport. Pentru produsele ce sunt returnate si ajung cu cutia deteriorata se poate percepe o taxa de 20% din valoarea produsului. Coletele care ajung cu ambalaj deteriorat vizibil, cele de care nu am fost instiintati ca au fost trimise si cele cu cu ramburs (sistem de expediere conform caruia destinatarul este obligat, la primire, sa achite expeditorului contravaloarea aferenta) nu vor fi receptionate!
- 4. Dupa ce produsele au ajuns la noi si au fost verificate vei fi contactat/a privind desfasurarea si finalizarea acestei proceduri.
Termeni si conditii
Returul produselor se accepta conform termenilor si conditiilor mentionati mai jos si sunt in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative.
Produsele care fac obiectul comenzilor incheiate online, pot fi returnate, fara invocarea vreunui motiv intr-un termen de 14 zile de la data primirii acestora; inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile calendaristice incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului.
In cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) ne rezervam dreptul de a accepta returul produselor si constituirea contravalorii acestora ca avans marfa pentru comenzi viitoare sau de a nu da curs solicitarii de retur.
Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.
Costul transportului este in sarcina clientului, iar in caz de retur taxa de transport achitata la livrare nu se restituie, daca clientul solicita sa ii trimitem noi curier pentr ridicarea produselor, costul acestuia va fi minim 25 ron si mai mult in functie de zona, numarul de produse si greutatea/gabaritul acestora.
Avand in vedere prevederile legii 249/2015 actualizata, pentru indeplinirea obiectivelor de la art. 14 produsele se returneaza doar in ambalajul original.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat;
Consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii acestora, conform art. 14, alin. 3 din OUG 34/2014.
Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului in maxim 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data informarii logiclight.ro de catre Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract si acceptarea returului. Elit-Shop va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut sau pana la primirea unei dovezi conform careia acesta a fost expediat, in cazul in care Elit-Shop nu s-a oferit sa recupereze el insusi produsul (se va lua data cea mai recenta). Suma de bani aferenta produselor returnate se va restitui ulterior verificarii produselor dupa stabilirea de comun acord a modalitatii de restituire sau conform procedurilor legale.
DE RETINUT!
In cazurile in care produsele returnate prezinta deteriorari sau sunt incomplete, prezinta urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a opri o suma din valoarea produsului (valoare cu TVA), suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.
De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).
Suma aferenta returului se ramburseaza intr-un cont bancar valid (in lei) deschis pe numele titularului de factura.
Te rugam sa verifici integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primesti de la Same Day,Fan Dpd Courier in prezenta curierului si sa ceri intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor daca produsele prezinta urme de deteriorare. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.
Modificarea datelor de facturare de pe persoana fizica pe persoana juridica se poate solicita in termen de maxim 48 h de la intrarea in posesie a produselor. Termenul de solutionare este de pana la 30 zile lucratoare. Se pot modifica doar facturile care au chitanta eliberata de catre firma de curierat pe persoana juridica. Facturile eliberate la sediu nu se modifica
Daca produsele de returnat au fost insotite de eventuale bonusuri, trebuie returnate si acestea. Daca ai cumparat mai multe produse de acelasi fel si vrei sa le returnezi pe toate, asigura-te ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate.
Metode de plata
• Ramburs.
Plata se face in lei, integral, catre agentul de
curierat care efectueaza livrarea.
• Online cu card bancar. Plata integrala.
Daca ati ales metoda de plata ” Online prin card
bancar ” este necesar sa completati un formular cu informatiile despre cardul
dumneavoastra in pagina securizata a procesatorului de plati.
– Platile cu carduri de credit/debit emise sub
sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro)
se efectuaeaza prin intermediul sistemului “3-D
Secure” elaborat de organizatiile care asigura tranzactiilor on-line acelasi
nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la
comerciant.
– “3-D Secure” asigura in primul rand ca nici o
informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata,
la nici un moment de timp, pe serverele
magazinului sau pe serverele procesatorului de plati, aceste date fiind direct
introduse in sistemele Visa si MasterCard.